چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی از نیتروژن اوره و کراتینین؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی از نیتروژن اوره و کراتینین؟

چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی از نیتروژن اوره و کراتینین بیمار ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و پرسید: چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی اوره و کراتینین از دیالیز؟ در این مقاله، ما شما را در مورد دیالیز جایگزین کنند. اگر شما هم هر گونه مشکل در مورد بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال کنید، پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

چه سطح بسیار بالایی از اوره و کراتینین؟

سطح نیتروژن اوره (BUN) و کراتینین در دو شاخص مهم برای عملکرد مقصد Juzcar کلیوی هستند. به طور کلی سطح اوره و کراتینین بسیار پایدار هستند. هنگامی که این دو سطح را افزایش یابد، عملکرد کلیوی بسیار از دست داده و به شدت آسیب دیده کلیه.

چرا او را نمی خواهم به انجام دیالیز؟

با توسعه تکنولوژی پزشکی، بیشتر و بیشتر مردم نمی خواهند به جای یک گزینه در دیالیز به سطوح پایین تر کراتینین و اوره. بیماران مطمئن شوید که دیالیز می توانید آنها را از ریشه را دانلود کنید. با روند دیالیز، را عوارض جانبی. بیشتر بیماران این را دوست ندارم. به عنوان مثال: حالت تهوع و استفراغ، خستگی، بی خوابی رنج می برند و عدم apetido. سپس، بعضی از بیماران با کراتینین بالا به چین رفته بود به کاهش این سطح است.

چه گزینه های وجود دارد به کاهش سطح کراتینین و اوره؟

در چین، برای درمان آسیب های مختلف گیاهان چینی موثر وجود دارد. ما باور داریم که گیاهان چینی غیر قابل تصور است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی پا و طب چینی دهان. همه این درمانهای گیاهی. گیاهان چینی موثر به ترمیم آسیب و بازیابی کلیه عملکرد کلیوی هستند. با شکست ماشین anvanzada از efficacies از گیاهان چینی به طور مستقیم می تواند آسیب کلیوی و پس از آن سطح اوره و کراتینین می تواند به طور طبیعی کاهش تاثیر می گذارد. نکته ی مهم تر، این درمان تنها در چین.

در نهایت، ما امیدواریم که همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا سطح غیر طبیعی اوره و کراتینین ممکن است کیفیت زندگی داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: